dinsdag 1 mei 2012

Jacob-broek

Na twijfel twijfel twijfel twijfel... heb ik me uiteindelijk gewonnen gegeven voor het Jacob-broek-patroon.
En daar heb ik een gelukkig mannetje mee.

Mijn doel : ze tegen vandaag (1 mei) af krijgen, het leek er even naar uit te zien dat het niet zou lukken, onverwacht bezoek, maar het ging gelukkig tamelijk vlot.

Jense met de Jacob-broek... misschien volgen later wel meer duidelijke foto's.

After a little (and more) doubting... I eventually bought the pattern for the Jacob-pants.
And it gave me a very happy boy.
My goal was to have it made today.  Yesterday we had unexpected company, and I thought maybe it wouldn't be ready, but it got finished.
Jense with Jacob-pants... maybe later more pictures.


6 opmerkingen:

  1. leuk he die broek, t ventje ziet er content uit ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi, ik durf er nog niet aan beginnen, maar heb het patroontje wel in de mailbox zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg die zakken zo. En lekker lang, daar hou ik wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie broek! Ik vind het een mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi model, zowel de broek als die stoere vent ;-)
    Het zit hem als gegoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden zeg!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania