woensdag 2 mei 2012

Facebook-liker - give-away

Ik heb al een tijdje een Facebook -pagina voor Kreatita, maar eigenlijk gebruikte ik die nooit... maar daar is verandering in aan 't komen, dus de blogberichtjes worden nu ook daar gelinkt.
Maar omdat daar vroeger geen beweging inzat, zitten/zaten daar weinig likers/volgers.
En ja... ik vind dat wel leuk om ook daar volgers te hebben, voor de mensen die vb geen "google-reader" of "blogger" of andere readers gebruiken.

I've got a Facebook-page for Kreatita for some time, but I didn't use it much... but now I do, the blogposts are linked there now, and maybe there will be some previews there in the future too.
Because I didn't use it alot in the past, I don't have lots of "likers"
And yes... I love it to have followers/likers (who doesn't), but people who don't have "blogger", google-reader or another reader, can follow me that way.

En dus volgt er een give-away.
And so... a give-away...

Wanneer?  Als ik 50 likers heb, dan geef ik iets weg
Wat?  Laat je verrassen of geef me een ideetje wat je leuk zou vinden!
Wat moet je doen?  Natuurlijk Kreatita liken op facebook, daar staat een "Surprise" foto - tag jezelf daarin en/of deel en laat ook weten wat je gedaan hebt.

When? If I reach 50 likers
What? A surprise, you can leave a message with what you'd like!
What do you have to do?  Like Kreatita on Facebook, there will be a "Surprise" pic - tag and/or share and let me know what you did.

found via Pinterest

6 opmerkingen:

  1. Ik doe mee via je facebook!
    En om je een ideetje te geven.. ik zou het héél leuk vinden om een handgemaakt gsm-zakje te winnen (ik heb namelijk net een nieuwe smartphone gekocht en wil hem beschermen tegen krasjes;)) en ik denk dat dat ook wel iets is waar anderen heel gelukkig mee zouden zijn.
    Maar een andere verrassing is natuurlijk ook even goed hoor :)

    Veel liefs en succes met je facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke actie ♥ Doe dan ook met liefde mee ,Op naar de 50!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee met deze lieve actie (◕‿◕✿)

    Ik heb je Pagina geliked op FB, het berichtje gedeeld onder mijn FB vrienden, mezelf getagged in de foto en een berichtje eronder gezet (FB naam: Natasja Smit)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee via Facebook. Heb de site geliked, foto getagd, foto geliked en óók gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi
    Wat leuk deze aktie, doe mee op facebook @Von Luca en volg je nu ook gelijk op twitter @VonnieLucas, heb respect voor mensen die zo creatief en handig zijn, echt leuk! Zag je Amsterdamtas en die vind ik echt helemaal top! kom dan wel zelf uit Rotterdam ,maar dat maakt niet uit!

    groetjes en succes met alles!! Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania