vrijdag 20 april 2012

Poppemie / Doll

Maandag was er weer een bijeenkomst van 't Zevende Knoopsgat en voor de verandering had ik last-minute maar ideetjes gezocht.  Mijn eerste en beetje enige idee van de dag was een pop.

Monday there was another meeting "'t Zevende knoopsgat" and I again searched some ideas last-minute.  My first and only idea of the day was a doll.

Ter plaatse had ik er eigenlijk niet superveel zin in, was ik mijn vilt en vulling vergeten, dus wist ik dat 't daar al niet zou gaan lukken.  Van de stof heb ik de deeltjes ter plaatse wel geknipt, maar veel meer is er niet van terecht gekomen.  

At the meeting, I didn't really make it, I forgot my felt and filling, so I knew if I started I couldn't finnish.  I did cut the parts, but did not much more.

Maar ze is deze week wel al afgeraakt mijn poppemie.
But this week my doll got finished.


2 opmerkingen:

  1. Hihi, erg leuk & grappig popje!
    (Ook een leuk blogje)

    Liefs Zjanne,
    Sweet Zjaantje & Portfolio Zjanne.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania