vrijdag 6 april 2012

New look



Eerst een leuk dasje (ja, ik vond het zelf ook leuk :) ) voor een baby'tje, jammergenoeg was het te klein, maar als je zelf geen baby'tje in huis hebt, is het moeilijk om de halsomtrek van een baby'tje te schatten, en aangezien het een verrassing was, kon ik het ook moeilijk vragen.  Een beetje laat met bloggen, want ik had het gemaakt voor Josse, en het dasje werd gegeven op de laatste 7de knoopsgat-meeting.

First a cute little tie (yes, I thought it was) for a little baby.  Too bad it was too small, but since I don't have a little baby anymore, it's hard to estimate.  It was ment to be a surprise, so I couldn't ask.  I'm a little late blogging, because I gave it a few weeks back.


Nu het nieuwtje - Now the news


Mijn blog is veranderd van look.
Toen mijn naam veranderde naar Kreatita moest ik eigenlijk de 2de T benadrukken ipv de eerste, maar het kwam er maar niet van.  Daarna won ik een make-over van mijn blog, leuk, maar toch vond ik het nog niet helemaal bij mij passen... Dus vakantie gaf me de tijd om het een beetje aan te passen.
Ik tekende zelf een nieuw logo, dat toont waar ik mee bezig ben en veranderde dus eindelijke die T.
Er moeten nog een paar kleine aanpassingen gebeuren (zoals grab-a-button), maar dat komt ook wel goed.

Wat vinden jullie er van?


My blog has changed.
When I changed my name to Kreatita, I should have changed the second T, but I postponed every time.  Then I won a blog make-over, I thought it was good... but nog me.  This holiday I had the time to adjust it all.
I drew a new logo, it shows what I do and I now changed the 2nd T as it should be.  
I still have to make some little changes (like the grab-a-button)... but I'll try to do it very soon.


What do you think?

4 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je berichtje en het volgen van mijn blog. Ik volg je terug!

    Wat super, zo'n stropdasje. Jammer dat hij te klein was. Weet zeker dat mijn jongste (8) zoiets ook geweldig zou vinden.

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania