donderdag 12 april 2012

Label

Na lang nadenken, en een beetje aanmoediging van mijn ventje, schreef ik me in voor Homemade in Waregem.

After a lot of thinking and a bit of encouraging of my husband, I enrolled for Homemade in Waregem

Mijn ventje zei dat ik dan ook m'n mutsjes ea moest labelen, dus even zoeken waar ze tamelijk snel leveren en ik m'n eigen logo kon gebruiken.

My husband said as I entered, I had to label my stuff.  I had to find somewhere where there was a fast delivery and where I could use my own logo.

Zo belandde ik bij Cottontrends.  I ended up with Cottontrends

Vandaag kwamen ze aan, en meteen werd er gelabeld, met de "oude" naaimachine (Singer), dus  helemaal netjes/recht  is het nog niet, mss beter even geprobeerd.

Today they arrived, and I started immediately, with my "old / new" Singer, it wasn't very neatly/straight, so I maybe should have tried it first.

Dit is een mutsje met label.


6 opmerkingen:

  1. voilà, nu s t echt af! super leuk mutske trouwens!!! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je, zo je eigen label op een zelfgemaakt stuk! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool! Zo hoort het met mooie spulletjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, zo'n label. En je mutsje is geweldig!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania