woensdag 14 maart 2012

Winnaars / Winners Give-away

Allereerst wil ik hierbij mijn medeleven betuigen 
aan de ouders, familie en vrienden van de slachtoffers 
van het zware busongeval in Zwitserland

First I want to express my condolences
to the parents, family and friends of the victims
of the major bus accident in Switzerland
 


Nu over naar de winnaars van de give-away :




a Rafflecopter giveaway


Sturen jullie me een mailtje met jullie gegevens?
Anais, voor jou wil ik ze op de volgende 7de knoopsgat - meeting meebrengen, behalve als je ze liever met de post krijgt.

1 opmerking:

  1. proficiat winnaars.
    Ik was dat 'formulier' vergeten in te vullen... stom natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania