donderdag 1 maart 2012

Uilenknuffel Poekie / Owlie

Toen ik van het Poekie-project hoorde (klik op Poekie om meer te weten) ,wist ik dat ik ook een knuffel wilde maken.  Ik ging op internet op zoek naar een leuke knuffel, en vond inspiratie op Pinterest.
Tijdens onze laatste 7de knoopsgat-meeting, ging ik aan de slag.  Thuis werkte ik de knuffel af, en nu ligt hij te wachten om verstuurd te worden.

When I heard of the Poekie project (handmade cuddles for children with cancer)  I knew that I wanted to make one as well.
I searched the net for some inspiration, and found a cute owl on Pinterest.

Hier is mijn Poekie-knuffel / This is my version : 

3 opmerkingen:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania