dinsdag 6 maart 2012

Tandenborstelzakje / Toothbrushbag

Mijn kleine give-away loopt nog altijd, dus als je zin hebt kan je nog meedoen. / The give-away is still running, so you can still enter

Binnenkort gaan we terug op vakantie.  En die tandenborstels vliegen altijd op het laatst bij de bagage in een zakje los in de koffer.  Nu vond ik dat niet echt proper, en een beetje vervelend.
Op pinterest vond ik iets leuks, en besloot dat het de ideale oplossing was.
Toen kwam het tandenborstelzakje.

Soon we will go on  a little holiday. Toothbrushes always get lost in a little bag in the luggage, because they are thrown in last minute. Now I found that a bit annoying.
At pinterest I found something fun, and decided that it was theideal solution.
The toothbrush bag
.



Heel makkelijk te maken.  Op 5 minuutjes tijd is 't af.
Very easy to make, it only takes 5 minutes.

4 opmerkingen:

  1. What a great idea! We are traveling at the end of the month and I will make sure each of us has one of these goodies. ~Kelly

    unDeniably Domestic

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania