donderdag 16 februari 2012

Versatile Blogger

Gisteren kreeg ik een leuk berichtje van Sofie, op haar blog ontdekte ik dat ik van haar deze award kreeg!  Dankjewel :)

Now here are the rules, and what I have to do.
1.Add the award to your blog.
2.Thank the blogger(s) who gave it to you.
3.Mention 7 random things about yourself.
4.List the rules.
5.Award to 15 bloggers.
6.Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog.


Nu 7 dingen over mezelf :

1.  Ik ben thuisblijfmama en heb 3 zonen met elk hun leuke en minder leuke kantjes
     I'm a stay-at-home mom and have 3 beautiful boys
2.  Ik kan 1000x na elkaar naar eenzelfde liedje luisteren
     I can listen to a song 1000x again, and again 
3.  Ik ben geen grote reiziger, Nederland is ons favo-vakantieland
    I'm not a big traveller, we love to go to the Netherlands
4.  Ik ben vooral mijn creatieve kant beginnen herontdeken na de geboorte van onze jongste zoon.
     I rediscovered my creative me after our youngest son was born
5.  Ik vind het jammer dat er zoveel achterbakse mensen bestaan.
    I think it's a shame there are a lot of vicious people
6.  Ik hou van lezen, maar eerlijk is eerlijk, vooral romans/komedie... meestal geen zware lectuur
    I love to read, but honestly, I love to read romantic books, not the heavy lecture
7.  Ik ben een steenbok, en dat toont zich soms wel eens
    I'm a capricorn, and sometimes that's obvious


Nu de bloggers die deze award ook verdienen (in willekeurige volgorde):
10.  Rakketak


Als jullie dit lezen voordat ik een berichtje kan laten op jullie blog : Proficiat met jullie award!
Als jullie hem al hebben, dan verdienen jullie hem dubbel en dik ;)

9 opmerkingen:

  1. Alvast bedankt hiervoor. Ik heb overigens ontdekt dat jij op school zal waar ik les geef (ik wel in de middenschool).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. da's lief, dankjewel, ik ga er zeker gebruik van maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt zeg! Vervolg binnenkort op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel !! Wat fijn !

    En bedankt ook voor je berichtje om het te komen zeggen... ik heb zo weinig tijd om bij te lezen deze laatste twee weken dat ik onmogelijk achtersta.

    Ik ga zo snel mogelijk proberen om het er ook op te zetten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel voor de award :) altijd leuk en een hele eer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw zeg, mijn allereerste award, wat fijn zeg! Dank je wel, en ook jij had hem dubbel en dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallokes,
    Dank je wel!!!!
    Ik ben 1 van de 3 dames van foudoes!
    Super!
    Weer een stimulans om cretief bezig te zijn en iets op de blog te zetten!!!
    Griet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bedankt voor de award!!! Dat vinden we een hele eer. Het geeft ons inderdaad ook een stimulans om creatief bezig te blijven én erover te blijven bloggen! Thx!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania