woensdag 8 februari 2012

't 7de Knoopsgat - Van Katoen / Crea club

Maandag was er na een herfstige winterpauze, terug de eerste bijeenkomst van 't 7de Knoopsgat.
Ik wilde mijn Van Katoen-tassen proberen maken, had thuis al vlug de lapjes geknipt, en voor de eerste keer tijdens 't 7de knoopsgat maakte ik iets met mijn naaimachine :)
Thuis heb ik de randjes toch nog met de overlockmachine afgewerkt.
Dit zijn ze geworden

Monday was the first meeting of "'t 7de Knoopsgat" after a winter stop.
I wanted to try to make the bag(s) of "Van Katoen".  At home I quickly cut the fabric.  For the first time during a meeting I made something with my sewing machine.
At home I finished it with the serger.


This is how it turned out



Die gaan dus binnenkort op de bus.

These are going in the mail soon

2 opmerkingen:

  1. Wauw, die zijn leuk geworden! Heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, je tasjes zijn ondertussen toegekomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania