dinsdag 28 februari 2012

Klein weggeefje / Little give-away

Wat is er nu leuk aan een saaie wasspeld?  Niets toch?
Waarom ze dan niet eens opleuken dacht ik.  
Ik deed het vroeger al met verf (nee, daarmee heb ik de was niet opgehangen)
en nu deed ik het met... mooie papiertjes.

What's fun about a boring clothespin?  Nothing, don't you think?
Why not upcycle it a bit, I thought.
I did it before with paint (no, I didn't use it to hang my clothes)
and now I used lovely papers.





En... je kan een setje van 5 versierde wasknijpers winnen, als je dat wil... En er zullen zelfs 2 gelukkige winnaars aangeduid worden.

Guess what... you can win a set of 5 decorated clothespins, if you want to. There even will be 2 lucky winners.

Meedoen kan tot 14 maart, en iedereen kan meedoen!

You can enter untill 14th of march, and it's open for international readers.

Wat moet je doen?

What do you have to do?

Het rafflecopter-formuliertje invullen

Winnaars zijn bekend gemaakt

7 opmerkingen:

  1. Geestig!
    Was genoeg, tegenwoordig, dus ik waag een kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi!!! ik doe ook mee ...
    bedacht me trouwens net, als je er achteraan nog een stripje magneet op doet dan zijn het mooie magnetische briefjesspelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook mee. Gekleefd op een klein houten plankje, kun je ze gebruiken als verloren-sokken-plankje. (Voor al die kousen waar er op een of andere rare manier toch maar één van lijkt te bestaan)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania