maandag 20 februari 2012

Kikkermuts aangepast / Frog hat adjustements

Een tijdje geleden maakte ik de kikkermuts. Ik vroeg toen jullie mening over een eventuele mond. Vooral omdat mijn man vond dat er een mond bij moest, heb ik ze dan toch maar aangepast.  Na verschillende dingen proberen, is dit het uiteindelijk geworden.  En ja hoor, ik vind ze nu ook (nog) leuk.
Welke vinden jullie leuker, deze of de vorige versie?

A while ago I made the frog hat.  I asked your opinion if it had to have a mouth.  My man already said he thought it had to have one, so I adjusted it.  I tried a few things, and this is how it turned out.  And yes I (still) find it's a cute hat.
Which one do you like more?


1 opmerking:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania