vrijdag 17 februari 2012

Boekenlegger / Bookmark

Vandaag is het de laatste schooldag voor de juf van onze oudste (de andere juf komt terug uit zwangerschaps/ouderschapsverlof).  Last-minute bedacht ik om een boekenlegger/bladwijzer te maken.  Met valentijn die pas voorbij is, maakte ik deze uit vilt :

Today it's the last working day at school of the teacher of our oldest son (the other just had a baby, and is coming back out of maternity leave).  Last minute I thought of making a bookmark.  With valentine in mind, I made this one : 


De reactie van Jarno was iets minder... Hij begon te wenen :(.  Toen ik vroeg waarom, antwoordde hij : 'Ik weet niet of juf graag boeken leest, want in de klas leest ze bijna nooit'.
Hopelijk is de juf er toch blij mee. 

Jarno's reaction was not so good.  He started to cry.  When I asked why, he said : "I don't know if she likes to read books, because in the classroom she almost never reads"
I hope she'll like it.

2 opmerkingen:

  1. leuk!!! en ik kan me geen juf voorstellen die geen boek heeft dus ze zal het zeker kunnen gebruiken!
    Bedankt trouwens voor de award ... ik neem em één van de komende dagen op in mijn blogje :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania