vrijdag 6 januari 2012

Kleuter - cowl

Voor mezelf maakte ik al een cowl, die ik nog niet blogde. 
Voor familie maakte ik ook 2 sjaaltjes die bij mutsjes pasten, nog niet afgeleverd, dus ook nog niet geblogd.
En Jense.. die wilde ook een sjaal. 
Liefst in zo veel mogelijk kleurtjes, maar dat leek me iets teveel van het goede, en het werd een compromis.
Ook voor Jense het op school makkelijk te maken om de sjaal makkelijk aan en uit te doen, werd het een cowl. 
Ik vind 'm wel leuk geworden, en grote broer is jaloers, maar Jense weet het nog zo niet.  De "sjaal" moest langer zijn, maar als het van mama ook over het hoofd moet, dan is het wel goed.

1 opmerking:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania