maandag 2 januari 2012

Happy Newyear - Happy birthday to... + de winnaar van de give-away!

Allereerst aan iedereen een heel gelukkig 2012!!!

en dan ook nog ...


Vandaag een nieuwe voordeur :), figuurlijk dan. Mijn cadeautje kreeg ik eergisteren al, omdat het ook een beetje een kerst-en nieuwjaarscadeautje was.  Oké, zeg maar cadeau, want ik kreeg een overlock!  Woehoe :)



Natuurlijk was er ook een give-away op m'n blog. 
De gelukkige winnaar is :
nummertje 16... sorry, heb hem met random.org gedaan, maar weet niet  hoe ik het resultaat hier terecht krijg, je moet me dus op m'n woord geloven.
Maar wie is de gelukkige dan????

Proficiat, Saskia! De knipmode is voor jou!


En de 100ste volger is een feit!  Dus ook het patroon gaat de deur uit, dat is voor nummertje 18, en dat is :
JokeG


Mailen jullie je gegevens naar me door?

10 opmerkingen:

  1. voor jou ook een heel gelukkig en creatief nieuwjaar en een gelukkige verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Wat een leuk cadeau dat je gekregen hebt! Een dikke proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig Nieuwjaar en hieperdepiep met je overlock én verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waaaaaauw meen je dat??? heb ik echt gewonnen!!!!
    TOOOOOOF!
    Ooh daar gaan leuke dingen uit gemaakt worden! Ik mail je mijn gegevens door!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'k Heb m'n gegevens doorgemaild!! SUPER bedankt!
    Proficiat met je 100ste volger, een gelukkig Nieuwjaar en een nog gelukkigere verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkige verjaardag! En veel plezier met de overlock!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je verjaardag en ook proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania