donderdag 26 januari 2012

12 in '12

Vorig jaar maakte ik een lijstje van 10 dingen die ik wou doen in 2011, door het idee van een blog, waar ik dus ook lid van was.  Ze zijn toen niet allemaal afgeraakt, maar ik haalde toch ruim de helft.
Dit jaar heb ik nog geen blog gezien die weer zoiets doet, maar ik probeer toch voor mezelf een lijstje te maken.

Last year I made a list of 10 things I wanted to do in 2011, there was a blog with this idea and I joined.  I didn't finish them all, but I got more than half of them done.
This year I didn't see a blog yet with something like it, but I made a list for myself

Voor dit jaar worden dat geen 10 dingen maar 12, lijkt me wel leuk.

This year not 10 but 12 things to do.

1.Vorig jaar zijn we 5 maanden autovrij geweest - bewust.  Met de winter hebben we toch terug een auto gekocht, maar ik hoop dat we deze zomer toch terug veel de fiets zullen gebruiken.  Dus da's voornemen nr. 1 - auto regelmatig laten staan.

Last year we spent 5 months without a car, well-thought-out. When winter started, we bought a car, but I hope in summer we'll use our bikes alot again.  


Het weer gooit roet in het eten. Het plan was om deze zomer meer de fiets te gebruiken, maar met het slechte weer komt het er niet van.
The weather is the boogie man... I planned to use the bike this summer, but all the bad weather is a no no

2.  12 handgemaakte spulletjes weggeven, hoe, da's gelijk, er volgt zeker nog een give-away op m'n blog, en dan ook zomaar cadeautjes, verjaardagen,...  (nr1 voor dit jaar is al gemaakt en gegeven, zie het lieveheersbeestmutsje)

Give away 12 handmade things.  Maybe birthday gifts, a give-away on the blog,... (my first handmade gift was the ladybug hat) 


- Lieveheersbeestmutsje / Ladybug hat
- Ritstasje  x 3 / zippered bag for the teachers
- Stempel x 2 / Stamps
- Snor give-away / Moustache give-away
- Sugar Scrub
- Van katoen-tassen x2 / Bags





3. Rok voor mij  / Skirt for me

4.  Trui voor mij / Jumper for me

OK

5.  Trui voor minstens 1 van m'n jongens / Jumper for at least one of my boys

6.  Nog een paar kilo afvallen, ik ga niet beginnen met streng dieten of zo, maar 's avonds en overdag het snoepen een beetje proberen laten, en meer water drinken.  Geen strenge streefdoelen, als ik tegen het einde van het jaar 3kg kwijt ben, en ze er van blijven, ben ik tevreden.

Lose a couple of kg.  I won't go on a strict diet, but I'll cut the candy/biscuits a little, and drink more water.  No strict goals, but if I lose 3kg by the end of the year, and they stay of, I'll be happy

7.  Geheim (en ook weer niet) projectje (volhouden) - is al volop bezig...

Secret (and not so) project - is running

Fail - quit it, couldn't keep the secret for my hubbie and stopped

8.  Kast opknappen - vorig jaar hebben we een 'nieuwe'/oude kast gekocht, maar de bedoeling is om die op te knappen.

Closet updo, we bought a 'new' / old closet, and I have the intention to give it a new look.

9. Tas maken / make a bag

(OK x 2)

10.  Fotosessie van alle kapoenen samen + (dit wordt het moeilijke) ook foto uitvergroten en ophangen

Take pics of our boys together + (the hard part) put it on the wall

11.  Nog een paar nieuwe mutsjes maken

Make a few more new hats


Kikkermuts / frog hat ; Lieveheersbeestjemuts / Ladybug hat, 

(2)

12. Projectje Poekie of/en Van Katoen : Poekie - knuffel voor het goede doel of Van Katoen - tas voor het goede doel.  Misschien doe ik ze beide, misschien maar 1tje, we zien nog wel

Project Poekie or / and Van Katoen - make a cuddly for Poekie or/and a bag for Van Katoen 

(Van Katoen - OK)
(Poekie - OK but - never arrived :(   )

Eerlijk is eerlijk, sommige puntjes zullen voor een deel kunnen gecombineerd worden, maar ik hoop dat ik het grootste deel van deze op het einde van het jaar zal kunnen wegstrepen.

When I'm honest, some things can be combined, but I hope on 31 december, I will have done most of the things on the list

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania