vrijdag 16 december 2011

Wie jarig is krijgt taart (en wie nog niet jarig is ook)

Sinds vandaag loopt hier in huis een 7-jarige jongen in huis. Zijn verjaardag vieren we eigenlijk pas zondag (samen met die van broertje en 2 neefjes die ook jarig zijn in december), maar vandaag zal het in de klas al feest zijn en thuis een heel klein beetje.
Welke taart hij mee wou naar de klas... daar was bijna tot op de laatste seconde twijfel over, maar de knoop moest worden doorgehakt, en gisteren was het beslist... Een taart met grote smurf.



Jense is pas zondag jarig, maar heeft dat maandag al een heel klein beetje gevierd in de klas - om te oefenen, ze hadden verkeerd gelezen in de agenda - , vandaag vieren ze het in de klas en zondag vieren we het zoals hierboven gezegd met de andere jarigen.  Jense wist al lang dat hij een taart wou van Maggy de klaspop.  Maar omdat je zo weinig foto's vindt van de klaspop, vroeg ik of hij niets anders wilde, misschien een sneeuwman of kerstman, omdat ze toch bezig zijn in het thema kerst, en dat was ook wel goed.  Natuurlijk wilde ik hem niet teleurstellen, en ging ik toch aan de slag om zijn klaspop op da taart te krijgen.
En zo kwam Maggy - de taart - er.



En voor wie benieuwd is hoe Maggy er uit ziet (vlug even google gebruikt, en het enige plaatje wat ik kon vinden)




4 opmerkingen:

  1. Mmmmmm die zien er heerlijk uit. Zo origineel! Daar zullen ze wel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaaaaaaauw wat knap!!! ik wil ook taart :o) ik ben ook niet jarig :o) is dat goed?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania