zaterdag 3 december 2011

Weggeefje!

Zoals beloofd bij berichtje nr 100, een weggevertje!  Naar aanleiding van mijn 100ste berichtje en hij loopt tot op mijn verjaardag.
Wat geef ik weg?  De Knipmode of het Burda retro-patroontje.  Als ik op het einde van de give-away boven de 100 volgers zit, gaan ze alletwee de deur uit.

Wat moet je doen :
* volger zijn en een berichtje achterlaten

Wat mag ook, en verdient een extra kansje (zet wel een nieuw berichtje per kans) :
* op facebook "Kreatita" liken (je kan klikken op facebook in de rechterkolom en dan like)
* linkje plaatsen om reclame te maken voor m'n give-away




Veel succes :)





21 opmerkingen:

  1. Proficiat met je 100ste berichtje! Ik wil graag een kansje wagen voor de Knipmode!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een linkje op onze blog gezet en op 'like' geklikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben al een tijd volgster en zou voor de Knipmode gaan ....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van hare gefeliciteerd. Ik waag ook mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En er is en linkje geplaatst op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg je ook al en wil wel eens een knipmode.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tania,
    Ik waag ook graag een kansje, en dat op de Knipmode.
    Ik heb ook een linkje geplaatst en op FB 'like' geduwd :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik volg je ook al. De knipmode wil ik wel winnen, dan zou ik samen met mama eens aan een echt patroon kunnen beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Eens een eigen knipmode in plaats van steeds kopietjes uit die van de bibliotheek te moeten nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wil graag meedoen! ik was al volger via Bloglovin. Bij deze zet ik ook een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met je 100 berichten (en die 100 volgers, dan komt ook in orde zo te zien) Ik doe graag mee voor de Knipmode en heb een berichtje op mijn blog geplaatst (rakketak.blogspot.com) in de rechterkolom, bij give away's.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hej ;-)
    Ik heb me ook volger gemaakt! En ik ken dat gevoel alvast van het 100ste berichtje! Ik doe graag mee aan jouw giveaway!
    Groetjes,
    Orange

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke giveaway en alvast gefeliciteerd! ik doe graag mee, voor de knip! Ik heb op mijn blog ook een giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. tiens tiens, was ik al niet volger??? blijkbaar niet, schandalig!
    Hoe dan ook, dat heb ik even in orde gemaakt en ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. en ik zet meteen een linkje op het give-away gedeelte van mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Ik kan alvast niet kiezen tussen de 2.
    'k Heb je sowieso al toegevoegd aan m'n reader, maar GFC doet lastig en't lukt momenteel niet om me lid te maken, maar'k blijf proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 'k heb je alvast ge-liked op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 'k heb je give-away ook meteen gedeeld op facebook. (Ik ben nog nieuw in blogland en mijn blogje heeft nog geen leden, dus't zal daar z'n effect wel missen)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik doe graag mee voor de Knippie.
    Give away zet ik met link op mijn blogje

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik wil heel graag meedoen!!
    weet alleen niet hoe ik volger moet worden!
    ine

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania