woensdag 14 december 2011

Secret Santa... wordt spannend

Ik vond het leuk om de cadeautjes voor mijn Secret Santa 'slachtoffer' uit te zoeken, twijfel twijfel.  Zou ik iets zelf maken... dat idee werd aan de kant geschoven, wegens... euhm.... faalangst... lol.
Dan maar iets uitzoeken, en zoeken dat heb ik gedaan, uiteindelijk hoop ik en denk ik dat ik cadeautjes gevonden hebben die bij haar passen.  Hopelijk is ze er dan ook blij mee.  Natuurlijk ben ik vergeten er fotootjes van te nemen, enkel de doos staat op de foto, en die is vandaag vertrokken, dus als alles goed gaat, komt ze morgen al aan.

5 opmerkingen:

  1. oh spannend, misschien wel voor mij! die van mij gaat straks of morgen op de bus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmmm...spannend...die van mij gaat morgen op de bus, vandaag te druk met de naaiclub. Ik ben REUZEbenieuwd wat mijn 'slachtoffer' er van zal vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vandaag ook een pakje op de post gedaan, ik dierf niet zelf iets maken voor iemand die stukken en pakken handiger en creatiever is dan ik zelf ooit zou kunnen zijn ;-), dus heb ik iets gekozen dat misschien toch wel leuk is om samen met kleine jongens te doen, en zie, ik ziet hier op de blog dat gebakjes versieren toch wel een hobby is, precies (oef!).
    Als het goed is komt dat pakje ... eugh ... deze week toch wel toe?

    (je kan het pakje volgen via www.bpost.be/track het barcode nummer is 323281143206191005 )

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania