donderdag 22 december 2011

Secret Santa... wat ik verstuurde... einde.

Nu het op haar blog verschenen is, kan ik ook tonen wat ik dit jaar verstuurde naar mijn Secret Santa slachtoffer.  Jammergenoeg voelt ze zich ook een beetje slachtoffer, naar wat ik uit haar blog begrijp, maar ik had echt gehoopt dat ze hier blij mee zou zijn.
Wat zat er dus in mijn pakketje dat ik verstuurde?

Cupcake standaard + cupcake papiertjes



2 koppen/mokken/tassen (hoe je het ook wilt noemen)


Een schildersetje

Mijn Secret Santa had eigenlijk meer iets zelfgemaakts verwachts, en ik denk dat daar een beetje het probleem ligt.  Ik heb me er nochtans niet vlug vlug proberen van af te maken en echt gezocht naar iets wat (zoveel mogelijk) bij haar moodboard pastte.

Dus nu is er denk ik bij ons beiden een teleurstelling... voor haar omdat het niet was wat ze ervan verwachtte, en voor mij omdat het voor mij lijkt of ik "mijn secret santa" werk niet goed heb gedaan.

Doe ik volgend jaar terug mee als er terug een Secret Santa komt?  Afwachten...

10 opmerkingen:

  1. oooh, wat jammer, hier zou het super in de smaak gevallen zijn. Je gaf zo'n leuke dingen. Doe mee volgend jaar en ik hoop dat je mij krijgt. Of... onthou het goed we doen er onderling ééntje hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het tof hebben gevonden en uiteindelijk...is de gedachte niet het voornaamste? Ik zou al blij zijn dat ik iets krijg (voorlopig is mijn secret santa nog niet toegekomen)

    Het is ook niet zo dat het zelfgemaakt MOET zijn hé...je hebt allesinds je best gedaan en volgend jaar...doe maar lekker mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat jammer, ik zou super blij met dit pakket zijn geweest. Dus vooral mee blijven doen, als je het leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De penselen en blauwe verf werden vandaag al gebruikt! Ik denk dat ik niet lang genoeg wachtte om mijn bericht te bloggen... Ik ben niet ontevreden met de inhoud van het pakje hoor! Ik heb gewoon een totaal andere verwachting gehad door alle zelfgemaakte dingen te zien van vorig jaar... Misschien lees ik me op de verkeerde blogs... En dan zijn de verwachtingen misschien niet echt realistisch... Ik leerde heel wat van deze secret santa editie! En als het weer doorgaat volgend jaar ga ik er met een heel andere verwachting aan beginnen... En nu een tas thee...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een leuk pakje van gemaakt, gewoon meedoen en genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je dàt allemaal gevonden voor tien euro? Wat knap van je! Ik zou er in alle geval ook blij mee geweest zijn, het is origineel en leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te horen was het even een verschil in verwachting, maar is het nu toch in goede aarde gevallen! Je hebt er een mooi pakket van gemaakt en met liefde uitgezocht, daar gaat het toch om bij Secret Santa. Laat je niet ontmoedigen zou ik zeggen, veel te leuk om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. et voila, volgend jaar doen we gewoon allemaal gezellig terug mee :)
    tis zoooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn ontvanger schreef me op kerstdag een mailtje met de melding dat ze niet blij was met mijn pakje, ik was echt niet goed van het mailtje (en mijn pakje was zelfgemaakt)
    Ik weet dus niet of ik de volgende editie terug mee zal doen? 't Is toch altijd een gok! ach ja .. ik zou het nooit zo zeggen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania