donderdag 20 oktober 2011

Secret Santa - ik doe mee




Vorig jaar had ik er al van gelezen, maar toen was ik nog een beetje te nieuw met het hele bloggebeuren, dus ik liet het aan me voorbijgaan.  Toen ik op verschillende blogs de resultaten zag, vond ik het toch een beetje jammer, dus dit jaar wilde ik het zeker niet voorbij laten gaan.


Dit jaar verblijdt Tess ons weer met het geweldige concept Secret Santa. Ook dit seizoen kun je je inschrijven om rond de kerstperiode aangenaam verrast te worden met een extra geschenkje van een nobele onbekende. Het concept is namelijk dat je je als blogger of flickr’aar tot 31 oktober kunt inschrijven om iemand te verblijden met een pakketje ter waarde van 10 euro.

Wie je gaat verblijden wordt bepaald door het lot. Of met andere woorden, elke ingeschrevene krijgt een nummer toegekend en die worden vervolgens geloot en aan een andere blogger verbonden.

Zelf word je rond 20 december ook verrast met een pakketje in de bus. Om jouw Secret Santa te helpen is het nodig om een wishlist op te stellen. Daarin laat je weten wat jouw stijl, smaak en voorkeuren zijn.

Meer weten? Bezoek Tess haar blog!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania