maandag 31 oktober 2011

Een kleine tovenaar voor Halloween

English readers - please come follow me here

Op vrijdag was er op school Halloween voor het lager.
De kindjes mochten vanaf de middag verkleed zijn.
Ilian wilde verkleed zijn in een tovenaar.
Op donderdag begon ik eindelijk aan zijn kleren.
Ik begon van een oude pyama/slaapkleed, verkleinde die hier en daar, stuk mouw eraf, ander stuk eraan, sterretjes erop en klaar.
Veel vlugger geblogd dan gemaakt.
Vrijdagvoormiddag maakte ik ook nog vlug een toverhoed en toverstaf.

7 opmerkingen:

  1. wow, supergriezelig ;-) lieve groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat geloof ik best ja..dat het veel sneller geblogd dan gemaakt is haha..

    Mooie outfit hoor!!

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi,

    Leuk dat je meedoet met de GiveAway..vervelend he dat sommige dingen het niet doen zoals jij wilt --> volger worden en fotootjes bekijken :)

    Mocht je winnen, dan mail ik de fotootjes wel naar je toe, zodat je alsnog goed kan kijken en kiezen :)

    Fijn weekend!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania