maandag 17 oktober 2011

Broek

English readers go HERE

In de kringloop vond ik een heel leuk stofje, ik gokte dat het net genoeg zou zijn voor een broekje voor mijn oudste.  Een patroon had ik nog niet, en ik heb me er maar aan gewaagd om er zelf eentje te maken (volgende keer doe ik het gewoon met een gekocht patroontje).
De rits, dat blijft toch moeilijk (de 3de x of zo dat ik een rits ergens tussen moet krijgen)
Eigenlijk is ze een beetje te groot, dus moeten er nog lusjes aankomen voor een riem.



5 opmerkingen:

  1. t s wel een heel leuk broekske!!! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, ik ben ook zo'n fan van rutjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O dat is echt een mooi stofje voor een broekje! En troost je, ritsen en ik, dat gaat ook niet goed samen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. T'is een kei leuk stofje voor een broek. En euh die rits zit er precies goed in hoor. Op de foto's zie je niks verkeerds ;-) Zullen we op een dinsdagavond eens oefenen...kan het alleen maar beter gaan. Zoja dan weet je me wel te vinden hé!?
    Liefs
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania