zondag 11 september 2011

Newsboy - based

Muts gebaseerd op een Newsboy Cap - Patroon... van mezelf, het was de bedoeling om een patroon te volgen, maar dat zou veel te klein zijn uitgevallen. Zelfs deze past eigenlijk maar net net, maar toch trots op mezelf dat 'k 'm zonder echt patroon heb kunnen maken.

Hat based on a Newsboy Cap. The pattern is from me... I intended to follow a pattern, but it would've been way to small. This one just fits (maybe a tad too small), but still I'm proud of my own that I've made it without a real pattern.


10 opmerkingen:

  1. Héél mooi! Ik ben jaloers!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem supermooi! En hij is er zelf ook blij mee precies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie op mijn blog!
    Heb bij jou ook even rond gekeken...
    Wat een leuke muts! En wat een heerlijke taarten ;)(bij je vorige berichten) Mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tania,
    Dank je wel voor je deelname aan mijn give away en het plaatsen van de link :-)
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauww Tania,

    Wat een prachtige gehaakt muts/pet voor je mannetje.

    Ik ben al tijden op zoek naar een patroon voor een stoere pet/muts, heb je die misschien voor mij?

    Maaike Abma
    maaike_volley@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat jullie de muts mooi vinden.
    Het patroon heb ik eigenlijk een beetje gemaakt zonder echt patroon, maar als ik 'm nog eens maak, probeer ik het eens te noteren.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania