dinsdag 20 september 2011

New Blog Design

Een tijdje geleden won ik, joepiejij :) een give-away.  En dat was een Blog Design. 
Jullie hebben het misschien gemerkt, maar sinds kort heb ik dus een nieuwe banner + daarbij horende design. 
Deze komt van Funkyfaithgirl
Ik hoop dat ik niet de moeilijkste was om mee samen te werken, maar ik ben er wel blij mee.  Ik heb zelfs mijn eigen 'grab a button' en 'favicon' 

A while ago i won, hooray, a give-away.  The prize was a Blog Design. 
Maybe you already noticed, but recently there was a new Header + Design added. 
I won the prize from Funkyfaithgirl
I hope I wasn't too difficult to work with, but I'm very happy with it.  I even have got a 'grab a button' and 'favicon'. 

So a very big thank you Funkyfaithgirl!

2 opmerkingen:

  1. Waaw ik vind deze header wel leuker, strakker! En tof dat je een eigen button hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania