zondag 21 augustus 2011

Give-away - The results are in


Bambiblauw : zou je me willen contacteren voor 4 september? Anders moet ik een nieuwe winnaar kiezen!

Wauw, wat een overweldigende reactie op m'n give-away! Leuk al die reacties en een hele hoop nieuwe volgers.

Wow, a lot of reactions on my give-away! Love to see all those reactions and a lot of new followers.

Maar nu dan...
But now...





Bambiblauw : Mail je me even met je gegevens?

(kleine edit voor diegenen die de winnaar niet konden zien)


8 opmerkingen:

  1. hihi wat een leuke manier, maar helaas niet gewonnen, toch proficiat aan de winnaar en jij bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof gedaan! dikke proficiat aan de winaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Euhm, ik kan niet zien wie de winnaar is...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat Super Leuk Gedaan!!

    Gefeliciteerd voor de Winnaar :D :D

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tania,

    Leuk gedaan!

    Gefeliciteerd voor de winnaar!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi!
    Met een beetje vertraging ben ik er toch……………..
    EN IK BEN BLIJ!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan je niet mailen via de "email-me"-knop omdat de computer is ingesteld op het mailadres van mijn wederhelft :-sss (die altijd net het huis uit is als ik hem nodig heb)
    Als het ook kan via info@bambiblauw.com of Lotwellens@hotmail.com dannnnnn… heel graag!
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de leuke verrassing in mijn brievenbus!! Superschattig en helemaal op mijn lijf geschreven (als bijna-Labello-verslaafde).
    Het mini-bambitje krijgt een plaatsje in de collectie. Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania