dinsdag 30 augustus 2011

Feestje achter de rug - Party's over

Intussen is er al een weekje voorbij, maar hier toch nog een klein postje.
Vorige week vierden we Jarno's verjaardag met zijn vriendjes. Het thema : "Kermis"
Met een thema-feestje, wilden we natuurlijk ook wel leuke spelletjes. Die hebben we nog 'vlug' alles in elkaar geknutseld. Idee├źn kwamen van mij, grove uitvoering van mijn ventje, schilderwerk van mij. Er waren nog spelletjes, maar die waren niet zelfgemaakt. Onze jongen heeft heel erg genoten van zijn verrassingsverjaardagsfeestje!

A week ago we celebrated the birthday of Jarno with his friends. It was a "Carnival" Party.
With the theme-party we wanted fun games. It all was made in quite a hurry. Our boy didn't know about the party, so we had to make most of it in the evening. The ideas came from me, the woodwork from my husband and the painting from me. Our boy enjoyd his party very much!



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk thema. Kan best geloven dat hij er erg van genoten heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai, jullie hebben er werk van gemaakt! Moet wel een heel tof feestje geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania