vrijdag 12 augustus 2011

Blouse

Ik had niet zo lang geleden op een blog een leuke blouse gezien, met daarbij ook direct vanwaar het patroon kwam. Uit een knipmode van vorig jaar. Nu heb ik wel een abonnement op knipmode, maar toen nog niet. Het patroontje komt van een knipmode uit april '10, maar gelukkig ga ik regelmatig eens op bezoek in de bib, en daar vond ik hem.

Dus na lang twijfelen of ik het wel zou proberen, ik heb natuurlijk bijna of geen naaiervaring, en knopen, biezen, kragen... hellup...

En na een beetje hulp zoeken op internet voor de sluitbies, is het me toch tamelijk goed gelukt vind ik.

Not so long ago I saw a blouse on a blog I found very pretty. The pattern came from a 'knipmode' from last year. Now I have a subscription, but then I hadn't. Luckily I often go to the library, and there I found it.

After a long time of doubting to try... I hardly have any sewing experience, never did any buttons, piping, colars,... HELP! ... but I gave it a go

With a little help on the net, I think I did a fairly good job.


Patroon : knipmode 05/'10
Stof : stoffenspektakel

6 opmerkingen:

  1. waauw, daar zou ik toch niet aan durven beginnen hoor! De bloese is erg mooi geworden ! Staat je goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. For someone who has not attempted a blouse before, I think you did a fabulous job! It looks lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amaai, wat een durf. en heel goed en mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow... die blouse staat ook al tijden op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weinig naaiervaring, dat zou je niet zeggen, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, weinig of geen naaiervaring?! Breng volgende keer maar je naaimachine mee :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania