woensdag 3 augustus 2011

Automat / Car Play Mat

Een projectje uit de lijst 10 in 11!
Ik wilde ze afmaken voor we op vakantie vertrokken.
Speelgoed dat niet veel plaats inneemt.
Ze werd thuis al getest en goed bevonden.
Het meeste is uit de vrije hand, dus geen tekeningetjes op de mat, maar gewoon, direct op de stof naaien.
Niet altijd ideaal (vooral bij lettertjes)!

A project for my list 10 in 11.
I wanted to finish it before we left for our trip.
Toys that don't take a lot of place.
At home it was tested and got thumbs up!
Most of the sewing was free handed, so no drawings on the fabric, but directly on the fabric.
Not always ideal (especially letters)!



8 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden, ik heb die van mij gisteren aan mij vriendin maar zoontje gegeven, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die speelmat ziet er heel mooi uit!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for joining my blog! I just had a look around yours and it is lovely. Oh, and thank you so much for also writing in English! I am your new follower :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania