vrijdag 1 juli 2011

Tekening - Drawing / Painting

Eerder deze week maakte ik een kleine schets. Vandaag wilde ik deze wel uitvergroten. Ik gebruikte mijn aquarelpotloden, en is het dus eigenlijk een schilderijtje geworden. Het was de bedoeling om het te gebruiken voor mijn banner, maar mijn man vond het niet goed genoeg.

Earlier this week I sketched a little drawing and today I felt like drawing, so I made a larger drawing. I used my aquarelle pencils.
I entended to use it for a banner, but my husband didn't like it that much.

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij is het al een goed begin. Beetje meer uitwerken misschien nog. Je banner nu ziet er ook leuk uit.
    Bedankt om m'n give-away toe te voegen.
    groetjes
    Katrijn @ Het Thuisproject

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, tekende je dat zelf? Prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tania,

    Ik zou willen dat ik zo goed kon tekenen!!Knap hoor!

    Het kwastje en cupcake vind ik echt mooi!!Misschien zou je het onderste gedeelte wat kunnen aanpassen?

    Leuk dat je bij me langs kwam.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor je leuke reactie! Ik vind je tekening prachtig!! en je tas en je fimo creaties ;-) Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania