maandag 11 juli 2011

Swap + Give-away gewonnen


Onlangs won ik een leuke give-away op Round Robin, dat was het leuke boek over elfjes!

Natuurlijk ook nog even een herinnering voor iedereen die wil meedoen met de Belgische Round Robin Notebook, daarvoor kan je HIER terecht

Recently I won a fun give-away on Round Robin, it was a nice book about elves.

En ik deed onlangs ook mee op Swap-bot met mijn eerste swap, een uilpostkaart. De postkaart bij het boek kreeg ik vandaag thuisgestuurd. De onderstaande stuurde ik op!
I recently had my first swap on swap-bot, an owl postcard. The postcard that lies with the book I received today, the next one I sent. (mine is handmade/painted)

2 opmerkingen:

  1. oh,brian froud...ik heb hier al zijn boeken liggen,ik heb zelfs een elfje van zijn hand op mijn schouder staan....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute and great colors.

    Coleen in Ukraine

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania