zondag 31 juli 2011

Overtrek / Cover

Woensdag vertrokken we met de fiets, gaan kamperen, voor de allereerste keer.
We hadden nogal veel bagage en dus moest er een overtrek gemaakt worden voor de fietskar.
Op de achterkant verwerkte ik de reflecterende stroken van een fluohesje.


Wednesday we left with our bicycles, going camping, for the very first time.
We had a lot of luggage and I had to make a bigger cover for the combi kid car.
On the back I used the reflecting strips of a fluorescent vest.


7 opmerkingen:

  1. Voila, dat is nu eens iets waar ik mij geen beginnen aan zie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, heb ik ook al altijd willen doen, maar mezelf nooit bijeengepakt en gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai, da's duwen zeker? Het zou kunnen dat je 'volgen' op mijn blog niet gelukt is, dacht dat je dat mss wel wilde weten zodat je er zeker bij bent? Goeie reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad waterdicht :) Want onderweg hadden we een zware regenbui, en alles bleef droog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En van welke stof is dat?
    (en misschien nog een kleine tip: je kan van dat reflecterend lint aan de lopende meter kopen, hier: http://www.hopper.be/winkel/webshop/reflecterend-lint-p-1139.html)
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania