donderdag 21 juli 2011

Mei Tai

Omdat onze jongste bij een tijdje stappen nogal vlug klaagt van pijn aan zijn voeten, kwam ik op het idee van een draagdoek. Na even zoeken kwamen we op een Mei-Tai. We zouden er een kopen om naar zee te gaan, maar door het slechte weer was het dan toch niet zo dringend. Na een zoektocht op internet, kwam ik op enkele tutorials om er eentje te maken. Ik rommelde ze een beetje door elkaar, en maakte mijne eigen versie.
Het lijfje mocht wel groter geweest zijn (denk ik als ik de achterkant zie), maar het lukt.

Since our youngest (3yrs) complains rather quickly he has sore feet after walking a while, I had the idea of buying a sling. I did some searching and found a mei tai. We were going to by one to go to the sea, but because the weather was too bad, it wasn't that urgent anymore. After an Internet search, I found a few tutorials to make one. I read a few and than made my own version.
The body may have been bigger (I think when I see the back), but it works.


5 opmerkingen:

  1. WOw, je krijgt je kindje er nog comfortabeler in door als hij zit zoals nu hem even bij zijn beentjes te nemen en zijn knietjes hoger dan zijn kont te duwen. Dan zakt zijn kont wat dieper en zit hij helemaal in harmonie, zal het dragen voor jou ook comfortabeler zijn!
    Prachtig egmaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof gedaan!! Wel handig, als 'ie moe is... Ik diende mijn dametje altijd te dragen, pffff, was niet min!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zelf ook helemaal gek van de mei tais. heb er eentje voor mijn kleine spruit. Zij was (is) een echte huilbaby en ik geloof dat ik zonder de mei tai het nooit overleefd had XD Zoiets handig en comfortabel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor Tania, en handig natuurlijk! Een hele vrolijke en leuke foto van jullie samen. En je korte haar staat heel leuk!

    Fijn weekend,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania