zondag 24 juli 2011

Bijna... / Almost ...

Bijna 1 jaar aan het bloggen, net de 50 volgers voorbij!
Alvast bedankt aan al de lieve volgers.
En door deze 2 leuke dingen is het nog eens tijd voor een give-away.

Almost 1 year blogging, and just passed 50 followers!
A big thank you to my sweet followers.
Because of that, it's time for another give-away


Wat kunnen jullie winnen? / What can you win?
...
Het blijft een verrassing, maar toch een keuze.
It's a surprise, but you get to choose :


1. Naaien / Sewing


2. Haken / Crochet


3. Fimo


4. Surprise




Wat moet je ervoor doen? What do you have to do?

* Volger zijn (of worden), want het is natuurlijk ook om mijn volgers te bedanken!
Be or become a follower, because it's to thank my followers!

Dat is alles, maar wil je een extra kans, dan mag je deze delen op facebook / twitter of blog. Laat dat dan wel even weten!
That's all, but if you want an extra chance, you can share it on facebook / twittor or your blog. Let me know!

Op 21 augustus ben ik 1 jaar aan het bloggen, dus dan trek ik een gelukkige winnaar.
On august 21 I have my first blog-iversary, and then I'll pick the lucky winner!

Deze give-away is 'enkel' voor Europese volgers
Give-away open to European followers
Images found via Google

37 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee, zal FB, linkje op lekkerbekkenblog en bericht op ikblogjijblogt - blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en ik kan niet kiezen, voor mij is het om het even!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaah, leuk, ik doe mee!
    Ik ga voor het pakje "naaien"... Of surprise, hmmm, das ook heel aanlokkelijk... :P Nee, naaien wordt het!
    Ik ben volger geworden, leuk leuk! En natuurlijk twitter ik er ook even over, en dit gaat dan ook gelijk naar hyves en facebook, haha, lekker social ben ik toch :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie, ik doe ook graag mee... De verrassing is altijd fijn... Of iets van FIMO...? Moeilijk seg!
    Ik zet een linkje op mijn blogje.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een jaar, proficiat!

    Ik doe ook graag mee met je give-away, en ik hou wel van een verrassing ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tania

    Kom hier via http://ikblogjijblogt.blogspot.com/ terecht....
    Ik zou graag mee willen doen aan je Give Away :)
    Ben zelf drukdoende met mijn 1e Give Away (hij staat er nog niet officieel op)....
    Komt hoop ik z.s.m.

    Graag zou ik mee willen doen aan je give away :)
    Super!!
    Vind een verrassing wel leuk (nr. 4) ....

    Gefeliciteerd met je (bijna) 1 jarig bestaan!!

    Groetjes van Ivonne
    **ik zal meteen een link zetten in mijn rechter menu en volger worden.....**

    BeantwoordenVerwijderen
  7. proficiat me het 1 jaar bloggen,
    ik doe graag mee,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooooo ik doe graag mee voor Fimo of naaien !!
    groetjes
    en nog es (uug voor 21 augustus ! ) HAPPY BLOGDAY!!!


    xxxxx
    Marie - lu

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh wij hebben je nu gevolgd LEUKE BLOG HEB JE !!!!
    uuh wij doen mee voor de FIMO !!
    wij zetten zeker een linkje op onze blog !

    groetjes
    Polkadotjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee. Aangezien ik alleen met NAAIEN ervaring heb, hou ik het daar bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik doe mee! Ik wil graag voor de fimo mee doen. lijkt me ook wel eens leuk om iets van te zien/proberen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik wil graag meedoen voor het fimo-pakketje! Daar ben ik erg nieuwgierig naar!

    Succes met je give-away!

    Liefs, Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom even binnenspringen via de blog van Mademoiselle Assorti!
    Wat een fijne blog!
    Ik wil graag meedoen en ik ga voor het haken of naaien (ik kan niet kiezen!).
    Groetjes
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh tof!
    Wij willen een gokje wagen voor 1. naaien! Wij blijven je blogje zeker en vast volgen en we zetten er een linkje op!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wij doen ook heel graag mee aan de give-away!!! Voor ons maakt het niet uit wat we winnen, enkel haken ligt ons iets minder.

    Ik plaats ook een linkje op ons blogje!

    Groetjes Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hip, hip, hip ... HOERA!
    Ik ga voor de naaiverrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi piepeloi!
    Bij deze ben ik nu ook volger! Proficiat met je eerste blogverjaardag! Ik doe graag mee aan de give away en laat me volledig verrassen! spannend! Komaan onschuldige hand! :-)

    Ik zet een link op onze blog fou-does.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ok, Kreatita, I was already a follower here and now I"m a follower on Twitter and Facebook. In addition, I'm going to go connect you by posting about this on my FB pages: vintageterrace2

    Happy Anniversary.

    Coleen in Ukraine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow bijna 1 jaar van harte!!!
    Ik doe natuurlijk mee en kies uhm ( na lang wikken en wegen! ) naaien :)

    Veel liefs
    Pleun

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe mee!!!!! en ben natuurlijk volger geworden....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe heel graag mee voor de haak- verrassinggggggggg (spannend)!!
    Ik ben volger geworden, en geef je een linkje op bambiblauw.blogspot.com EN ik zal nu ook je give-away twitteren!
    Groetjes………..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil graag meedoen voor de surprise! mijn jongste zusje Fee is die dag jarig en dan zou ik het natuurlijk aan haar geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik plaats een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee voor het naai-projectje. Je maakt heel speciale dingen. Ik plaats een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Volger was ik al... en ook ik doe graag mee met de giveaway... naaien of fimo...maakt niet uit...
    Ik zet ook nog een link op mijn blog...
    en proficiat !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik de ook graag mee! Ik ga voor naaien en je vindt een linkje op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je bijna-jubileum! Spannende give-away, ik kies naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Spannend zeg! Ik kies voor het naaien-cadeautje.
    Ik volg je en heb op mijn blogje ook een link naar deze give-away gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben ook volger geworden want wist niet dat je een blog had :-) Ik doe graag mee voor de naai-verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met 1 jaar bloggen!
    Ik ben zojuist volger geworden.
    Graag waag ik een kansje met je give-away.
    Sinds ongeveer een jaar haak ik veel, dus doe ik graag mee voor het haak-pakketje.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben net volger geworden van je blog en ik doe graag mee met je give away. En ik naai graag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, I nearly missed the giveaway. ..How I wish I spoke Belgian and Dutch, and Japanese and Chinese and Spanish…oh and French.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe ook graag mee! Voor de naai-verrassing! Joepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hoi, ik doe ook mee voor de fimo-verrassing !

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke giveaway..en wat moeilijk om dan te kiezen!! Met fimo werken vinden wij hier errug leuk en ontspannend om te doen, maar een verrassingspakket is ook errug leuk om te krijgen...

    Volger word ik zeker van dit leuke blog en een linkje zal ik ook plaatsen bij mijn overzicht..

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ik hoop dat ik nog net op tijd ben en doe graag een poging, zo leuk!
    spannend!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania