maandag 4 juli 2011

4th of july

Deze past een beetje in het thema van vandaag. Vrijdag maakte ik dit tuniek-probeersel, ik zal toch eens naailessen moeten volgen...
Gemaakt van een dekbedovertrek dat we niet meer gebruiken. Ik had het patroon iets vergroot omdat ik dacht dat het me niet zou passen, maar dat bleek niet nodig want deze is iets te groot. Ik ga'm lekker als slaapkleedje gebruiken.

This one is perfect for today... Colours red, white & blue :).
I made this on Friday, a trial version, I'll have to get some sewing lessons one time...
It's made out of a duvet (hope this is the right translation). I enlarged the pattern a little, because I thought it would be too small, but in the end it wasn't necessary, now it's too big. I'll use it as a pajama.


2 opmerkingen:

  1. En gij hebt geen naailessen gevolgd? Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tuniek! En wat een leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania