zaterdag 25 juni 2011

Tas... - 10 in 11 / Bag



Een tijdje geleden won ik deze mooie tas. Daar maken we heel veel gebruik van, naar de winkel, naar de bib, ze kan makkelijk mee!

A while ago I won a beautiful bag. I use it a lot : to the shop, the library,... It's very easy!


En eigenlijk wilde ik zelf ook wel een tas maken, dus ging ik eigenwijs aan de slag, zonder patroon, zonder echt voorbeeld, maar wel slim genoeg om een oud dekbedovertrek te gebruiken, aan de slag. De tas is omkeerbaar (foto van binnen en buitenkant) en verre van perfect, het geduld en de kunst om alles netjes af te werken is er nog niet.

I wanted to make a bag myself, so I started, without a pattern, without a real example, but smart enough to use an old quilt, to work with. The bag is reversible (photo of inside and outside) and not perfect at all, the patience and the art of making things perfect to finish is a point to work on.

4 opmerkingen:

  1. heeeeeeeeeeeeeeeeeel schoon zene echt jont !
    groetjes
    Marie

    ps zon handige tas kan ik ook wel gebruiken ! ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt he!
    Heel schoon!
    Hier staat de Menina-tas op mij todo-lijstje! Die wil ik al zo lang maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania