dinsdag 14 juni 2011

Photofun June 11-14

Helemaal eerlijk... ik had het een beetje verwaarloosd door het verlengd weekend, dus ze zijn eigenlijk allemaal van vandaag.
To be completely honest... I neglected it a little because we had a long weeken, so they're all taken today.


June 11 : Silhouette
Een smurf / a smurf

June 12 : Sun flare
Onze fiets in de zon / Our bike parked in the sun

June 13 : Reminds me of my childhood
Een poeziealbum / sorry... don't know how to translate, sort of a friends book


June 14 : Someone you love
Mijn oudste zoon / my oldest son

1 opmerking:

  1. Oh wat een leuke foto's!!
    Schattig zoontje heb je, en die smurf is zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania