donderdag 23 juni 2011

Fimo-creaties / working with fimo



Ja, eenmaal je aan het bloggen gaat, gaat er een wereld voor je open.
Once you start blogging, a whole new world opens in front of your eyes

Zo zag ik de mooiste creaties passeren in fimo.
I saw the most beautiful things in fimo

Dat leek me ook zo leuk,
en na lang twijfelen en meer twijfelen...
kopen... niet kopen...
kreeg ik enkele fimo-pakjes cadeau van mijn ventje,
en ik ging er mee aan de slag.

It looked like so much fun,
and after doubting and doubting...
will I buy some... or not...
I finally got some fimo-packages as a gift from my husband,
and so I started.

Hier het 1ste (en 2de) resultaat.
Here's the 1st (and 2nd) result

9 opmerkingen:

  1. Ôh geweldig!!!! Binnenkort ga ik ook nog twijfelen en meer twijfelen :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk !!!!
    ja Fimo is verslavend (neem het van mij aan !)
    groetjes
    Marie :p :) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! super voor je 1ste keer!! ik wil dat ook kunnen!! mooie frisse kleurtjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en ik ken fimo nog niet eens, ziet er heel mooi uit! En waar haal je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!
    Wij maakten onlangs een kralenketting van Fimo. Maar hier kunnen wij zo te zien nog veel van leren...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig zeg!!

    Ik ga je volgen zowel hier, als op fb en twitter.

    Groetjes
    Eline DM*

    ps: kom zeker ook is kijken naar mijn blogje, en het is dan altijd fijn om wat feedback te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tof en mooi, vogeltje is hier de favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are really adorable little critters! I want to make some miniature things out of fimo as well. I used to use it to make jewelry, but I'd like to make some miniature foods and things for dolls. :) I think it would be fun! Were these already colored for you, or did you paint them?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania