donderdag 10 maart 2011

Round Robin Envelop - editie België




Ik doe mee met de Round Robin Envelop - waar een envelop gevuld met verschillende dingetjes het land rondreist en iedere keer dus bij iemand nieuw beland. Aangekomen haal je de spulletjes die je leuk vind eruit, en vul je de envelop aan met nieuwe dingetjes die jij kwijt wil.
Eigenlijk is het een Nederlands intitiatief, maar Belgen waren heel welkom. Dus ben ik ook in het bootje gestapt. Jammergenoeg is de grensoverschrijding een beetje moeilijk, en als er genoeg deelnemers zijn voor België wordt een nieuwe ronde gestart.

Voor meer info (en inschrijven) kan je terecht op : Round Robin Envelop

1 opmerking:

  1. helaba,
    ik dacht al dat jij de Belgische Tania was die daaraan meedeed, leuk initiatief, hé!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania