maandag 28 maart 2011

Mijn eigenste give-away'tje

Ja hoor... hier is hij dan.
Normaal ging hij er komen bij 20 volgers, maar intussen zie ik dat ik aan 22 volgers zit.
Ik ben nog eens aan het juweeltjes maken geslaan, en nee... zelf draag ik geen oorhangertjes, dus deze worden verloot.

Wat moet je doen om kans te maken?

1. Volger worden / blijven van m'n blogje
2. Een reactie achterlaten.

Dat wordt dus niet zo moeilijk.

Wil je een extra kans?
Plaats dan een linkje op je blog, maak je me heel blij mee.

Meedoen kan tot 10 april


13 opmerkingen:

  1. Yes, ik doe mee. De kleur past perfect bij mijn nieuw zomerkleedje :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en wat een mooie oorbellen ga je weg geven, helaas heb ik geen gaatjes dus doen niet mee, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ik vind ze geweldig! Ik doe zeker mee.. Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!! Maar zonder gaatjes in mijn oren laat ik de keuze aan een ander, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bellen! Daar maak ik graag een kansje op. Ik volg je en ga zo even een linkje plaatsen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tania,
    Leuk dat je meedoet met mijn give-away!
    Ik wil ook graag mee doen met die van jou.

    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk initiatief! Ik doe ook mee!
    Vele groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige belletjes, ik waag dan ook graag een kansje en ga meteen een linkje plaatsen, en dan nu maar.......duimen! groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe niet mee met de giveaway maar wil wel even zeggen dat ik je oorbelletjes heel leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke give away!
    Ik heb geen gaatjes, dus ik doe niet mee...
    Maar hey, des te meer kans voor anderen ;)
    proficiat met je volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt! Ikzelf heb geen gaatjes dus doe ik deze keer niet mee...
    Ik word wel volger!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania