dinsdag 18 januari 2011

Project 2 voor 10 in 2011 - Blogbanner

Ik hoor jullie al denken... een blogbanner erop zetten kan toch zo moeilijk niet zijn.
Nee, eentje erop krijgen niet, maar eentje maken wel.
Voor xxx (toen ik enkel bezig was met taartjes) had ik al een logo'tje gemaakt (naar voorbeeld van een prentje op het net),  maar die was enkel voor taartjes bedoeld.
Nu ik dus meer dan taartjes maak, wilde ik een 'neutraal' logo.  Opnieuw keek ik een beetje rond op het net, en nu tekende ik mijn vrouwtje grotendeels zelf, maar ook naar voorbeeld van een plaatje op internet, want uit mezelf een madammeke uitvinden lukt niet.
Dit is het geworden (maar dat konden jullie bovenaan al zien natuurlijk!

Sorry... foto is (per ongeluk) verwijderd (en bovenaan is het de nieuwste)

1 opmerking:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania