zaterdag 15 januari 2011

10 in 11 - Mijn lijstje

Sinds vandaag doe ik officieel mee aan '10 in 2011'.

Ik was al een paar keer op 10 projecten in 2011 geweest, en iedere keer twijfelde ik of ik ook zou meedoen.  Na een heleboel lijstjes te zien, was ik genoeg gebeten.  En een lijstje ergens online zetten, zal me ook helpen om ze ook te verwezenlijken.

Dus mijn lijstje :


1. 'de' zsa-zsa-broche
2. kleedje voor mij
3. fotoshoot van mijn middelste zoon en daaraan verbonden de kaartjes voor zijn lentefeest
4. rokje voor mij
5. een tas
6. een luierzakje (of twee, er zijn op school 2 juffen zwanger)
7. granenkussentje voor nek en schouders (voor mijn man)
8. blogbanner maken
9. een hoes maken voor mijn naaimachine (en een plaatsje ervoor, want nu staat die op een hoge kast)
10.  automat maken


En hopelijk kan ik ze tegen 31 december allemaal afstrepen!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tania,

    Ik hoop voor je dat het gaat lukken!

    Maar op deze manier heb je natuurlijk een stok achter de deur!!Hihihi....en dat wil wel eens helpen!!

    Veel succes!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tania

    Hoop dat en het gaat je vast wel lukken om het af tekrijgen voor het einde van het jaar.

    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania