zaterdag 27 november 2010

Kleedje

Deze week wilde ik eens gewoon kijken of het me zou lukken om iets te maken op mijn nieuwe naaimachine.  Dus met een paar lappen stof (overschot van het gordijn dat ik had ingekort), ging ik aan de slag.  Zonder patroon, gewoon een beetje meten, en dit kwam eruit :

Eerlijk is eerlijk, het is helemaal niet perfect :), zie je zo niet op de foto, maar het is wel waar.  Maar in het kleedje zit aan de zijkant een rits. Die zat niet helemaal goed, maar ik moet geloof ik maar eens leren werken speldjes, want alles is dus met de vrije hand gemaakt.
(en let al helemaal niet op mijn spierwitte beentjes, die zien nooit zonlicht)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania