dinsdag 2 november 2010

Babyborrel

Naar aanleiding van de taarten die ik gemaakt had voor ons schooltje : De Driesprong in Deerlijk, kreeg ik de vraag van een mama of ik misschien taarten wilde maken voor de babyborrel van hun dochtertje.
Natuurlijk wilde ik dat graag doen, en dus vroeg ik of ze ideetjes had.
Het moesten 5 taarten worden, een 'crazy chick' (hetzelfde vogeltje als op school), een lieveheersbeestje, een chocoladeovergotentaartmetstokjes (ook zoals op school), en 2 taarten met marsepein aan de rand en slagroom en fruit vanboven (en binnenin)
En dit zijn ze geworden

De 'crazy chick' gevuld met speculooscrème


Het lieveheersbeestje, ook gevuld met speculooscrème

















En dan de marsepein/slagroom/fruit - taarten (voor mij de eerste x dat ik zoiets maakte)
En de chocoladeovergotenmetstokjesaandezijkant-taart (gevuld met chocolademousse)... kleine drama-taart... ze was supergeworden... tot ik het deksel op de doos wilde doen.  Ik had beter eerst even gekeken of ze er helemaal in kon, want toen het deksel op de doos ging, voelde ik het direct.  Het deksel zat bovenop de chocolade.  Direct ervan gedaan, en proberen te redden wat er te redden viel, en dan nog vlug versierd met de (naam) lettertjes, en (minder vlug) een baby-lieveheersbeestje gemaakt.

4 opmerkingen:

  1. Super hoor die taarten, ik ben helemaal verliefd op de crazy chick, ik moet wel bekennen dat mijn eerste gedacht was wat een leuke egelvariant is dit.Het ziet er niet alleen lekker uit maar het klinkt ook lekker.Veel plezier met de babyborrel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Complimenten hoor! Ik vind ze schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de complimentjes, altijd leuk om te horen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania