zondag 10 oktober 2010

Taarten voor De Driesprong

Vandaag was het op de school van de kindjes eetfestijn.  Op de vergadering van het oudercomité/vriendenkring was gezegd dat we dit jaar zelf voor het dessert zouden zorgen.  Ik stelde voor om een deel op mij te nemen, en taart te maken voor ongeveer 36 personen. Ik besloot om 3 verschillende taarten met 3 verschillende vullingen te maken.
Uiteindelijk zijn het geworden :
Logo van De Driesprong, gevuld met banketbakkersroom en aardbeienconfituur (wist ik zeker dat mijn kapoenen ook taart konden en wilden eten :) )















Crazy Chick - Leuk vogeltje : gevuld met 2 lagen speculooscrème
















 Chocolade-bad : gevuld met 2 lagen advocaatmousse


















Bedankt aan iedereen voor de leuke reacties!

2 opmerkingen:

  1. weeral een heel mooi plaatje en smaakje zo te zien ;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige taarten. Ik wil binnenkort ook een workshop taarten maken gaan volgen. Lijkt me heeeeeerlijk!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania