maandag 6 september 2010

Jarno 's verjaardagstaart

Voor zijn verjaardagstaart wilde Jarno eerst graag een taart van 'Bibi en Tina', maar dan met Alex en Maharadja op... Jammergenoeg vond ik niet zo veel (om niet te zeggen geen) voorbeelden van plaatjes waar Alex en Maharadja op stonden.  Daarom vroeg ik of hij nog andere ideetjes had.  Toen zei hij direct 'autocross'... en dat werd het dan ook.
Gevuld met Jarno's favoriete vulling : chocolademousse (2x)

De racebaan is gemaakt van verkruimelde petit-beurre koekjes,
in het midden staat de trofee, en Jarno wilde het berenhoofdje (dat ik een x eerder had gemaakt) in de trofee.
Op de zijkant zijn de vlaggen geschilderd (1ste x), ook gras, bloemetjes en 'publiek' en ook een start/finish

1 opmerking:

Thanx for leaving a message, I hope to see you soon!


Bedankt voor het berichtje op mijn blog.
Ik hoop je gauw eens terug te zien :-)

Groetjes,
Tania